KARİYER PLANLAMA REHBERİ
KENDİNİ DEĞERLENDİRME ENVANTERİ
YURT DIŞI EĞİTİM SERİSİ
ARŞİV
FAYDALI LİNKLER

 
 
 

 

resim Öğrenci İş Olanakları sayfasının amacı; üniversitemizde öğrenim görmekte olan öğrencilerimize iş olanağı sunan firmalar ile öğrencilerimizi buluşturmaktır. 
** Bu sayfaya ilan vermek isteyen firmalar veya kuruluşlar cengizhan.kocaman@istanbul.edu.tr adresine e-posta yollayabilirler. İletişim için: 440 00 00 - 11694
** Firma yöneticisinin imzası ile göndereceğiniz e-postada, işin vasfı, aranılan elemanda bulunması gereken özellikler, başvuru adresi, ilanın ne kadar süre için geçerli olduğu, firmanıza ait bilgiler (adres, tel ,e-posta vb. ) yer almalıdır.
Göndereceğiniz ilan değerlendirmeye alınacak ve uygun bulunması halinde yayınlanacaktır.

 


 

AvivaSA kariyerini satış üzerine kurmayı hedefleyen “GELECEĞİN YÖNETİCİLERİNİ” arıyor:

 
Üniversitelerin 4 yıllık lisans, 2 yıllık ilgili Meslek Yüksekokulu bölümlerinden mezun veya 2012 yaz döneminde mezun olacak adaylar için bir istihdam projesi başlatıyor:

İşe alımı gerçekleştirilen tüm adayları yaklaşık 1,5 ay sürecek bir eğitim ve oryantasyon programına davet ediyoruz.

  • Mevzuat Eğitimi
  • Yönetsel ve Kişisel Gelişim Eğitimleri
  • Satış Teknikleri Eğitimi
  • Oryantasyon Eğitimi
  • İşbaşı Eğitimi
  • Vaka Çalışmaları ile başlayıp, Yönetici Geliştirme Programı desteğini arkasına alarak, performansa dayalı yüksek gelir ve satış alanında kariyer hedefi ile sektörün öncü kuruluşlarından AvivaSA’da Sabancı güvencesi altında yeni bir hayata merhaba diyecek adayların başvurularını bekliyoruz.

Bu kapsamda ilanımıza başvuracak aday http://www.avivasa.com.tr adresinden ilanlarımıza başvurularını iletebilirler.

 


 

EYÜPOĞLU

Satış Temsilcisi – İSTANBUL                                                   

Genel Nitelikler: 

1990 yılından bu yana Victorinox, Victorinox Swiss Army, Maglite,  Buck Knives ve Celestron gibi dünyaca ünlü markaların Türkiye temsilciliğini yapan Eyüboğlu Çelik ve Hobi Ürünleri San.Tic.Ltd.Şti.  kaliteyi ve müşteri memnuniyetini hedefleyerek yoluna devam etmektedir. Geçen 22 yıl içerisinde saat, hobi, hediyelik ve mutfak grupları ürünlerinin ağırlıklı olduğu 350’nin üzerinde bayi satış ağı ile hizmet vermeye devam eden firmamız, Celestron markası ile ithal ettiği dürbün, teleskop ürünlerinin satış sorumluluğunu üstlenerek ,  başarılarımıza ortak olacak aşağıda belirtilen niteliklerde  Satış Temsilcisi arıyor. Firmamız  ve satışından sorumlu olacağınız Celestron markası hakkında daha fazla bilgi almak için www.eyb.com.tr,      www.eyb-optik.com ‘ı tıklayabilir ve Celestron facebook Türkiye sayfasını inceleyebilirsiniz.

· Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü’nün   3.veya 4. Sınıflarında öğrenim gören,

.  İlişki yönetiminde başarılı ve ikna kabiliyeti yüksek,

.  Ekip çalışmasına yatkın ve yoğun tempoda yüksek hedefler doğrultusunda çalışabilecek,

.  Analitik düşünme, planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,

. İşini takip ve sonuçlandırma konusunda başarılı,

· İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden.

İş Tanımı: 

Celestron markasına ait tüm ürünlerin satışının bütçelenen hedefler paralelinde

gerçekleştirilmesinden  sorumlu olmak.

 

 

Şehir/Ülke: İstanbul(Avr.)
İlan Tarihi: 21.09.2012

İlan Kapanma Tarihi: 15.10.2012
İşe Alınacak Personel Sayısı: 1

Başvurularınızı info@eyb.com.tr adresine bekliyoruz. 

 


THE OIL & GAS YEAR

Calling all stylish, ambitious and fun adventure seekers! Are you bored of the daily routine of your 9-to-5 job? Do you want to see the world but cannot find the time or money?

An international advertising sales career awaits you at Wildcat International. We are offering entry-level advertising sales positions for those who want to discover the world, travel to exotic destinations, and earn an enviable salary at the same time.

As a member of one of our business development units, you will be based abroad for 11 months a year, in any of our current 26 global destinations. You will spend an average of 3-5 months in each country to complete your project, and be responsible for gathering all the raw material necessary to publish our annual The Oil & Gas Yearbooks and online content. We are committed to providing our employees with all the support and guidance necessary to become the best at what they do, and to achieve the goal of becoming a Project Director with an industry leader in publishing and communications. Our intense initial training and continuous on-the-job support will provide you with all the skills, knowledge and confidence you need to succeed.

Who we are 

The Oil & Gas Year (TOGY) is a yearly energy publication covering the entire value chain of the oil and gas industry, country by country, from the Gulf to Latin America and Southeast Asia. These comprehensive industry reviews present in-depth analysis of every issue from diplomacy and politics through project finance to geology. TOGY gives extensive coverage to the latest news, developments and hot button issues in the energy industry through the opinions and vision of its most relevant and influential players. The books include a mixture of interviews, articles, forums, project highlights, statistics, and investor resources. We highlight who’s who in the market, and explain the major projects, key issues, legal framework, and the best investment opportunities within the oil and gas industry. TOGY is distributed to 44,000 readers around the world including: senior industry executives and their affiliates in the financial, services, supplies and electricity generation sectors. Industry associations and government organisations also receive TOGY which are available in full colour print and electronic editions.

Altigen Media is a service and support provider for international media companies, including the TOGY series of books. Its services include distribution, logistics, graphic design, human resources management and printing. We are an Istanbul based company founded in 2007.

The position we offer 

TOGY is looking for International Sales Co-ordinators. The ideal candidate will be responsible for co-ordination and Sales co-ordinator adachieve sales objectives by providing independent sales coverage of assigned countries.

What are your responsibilities? 

  • Responsible for all sales and marketing activities within his/her region
  • Building up contact lists and profiling the key companies in each country
  • Establish and implement the business strategies in his/her region
  • Analyse market data, customer’s potential and classify their segments
  • To spend at least 80 percent of his/her time on the field
  • Negotiating and closing communication campaigns with government agencies and private companies

What are the qualifications we are looking for? 

  • Capable of working on own initiative and as a team member
  • Excellent adaptability to a multicultural environment with a wide exposure to various cultures and customs
  • Superior interpersonal skills with a strong customer focus approach
  • Ambitious, result driven, competitive, self-starter
  • A highly independent and vivacious personality
  • A desire to earn a very competitive salary and live a jet-set lifestyle
  • Year-round availability and the flexibility to live anywhere in the world for 3-5-month consecutive projects
  • Experience and an interest in extensive travel
  • Excellent personal presentation
  • Can meet tight deadlines, with a cool-head, while under pressure

Job Requirements 

  • Bachelor’s or master’s degree from a reputable university with a sound knowledge of international political, business and economic affairs, and marketing and communication
  • One to three years of work experience (preferably sales)
  • Fluent in both written and spoken English (with additional languages such as Spanish or Portuguese preferred)
  • Results-driven, ambitious, energetic, flexible
  • No travel restriction
  • Age between 23 and 29

What we offer

  • Travel 11 months a year
  • A very attractive compensation package, including international health insurance
  • A dynamic working environment
  • An excellent financial package with a base salary and high commissions
  • Work expenses covered including accommodation, communication and travel
  • Full initial training and fast-track promotion to mid-level team member, and subsequently to Project Director
  • The opportunity to meet world leaders, senior government officials, top CEO’s and the most influential contacts worldwide

Recruitment Process

Our Human Resources Department will evaluate applicants and required suitable candidates to go through a four-stage recruitment process including one questionnaire, two interviews and one face-to-face meeting.

Please send a CV, covering letter (in English) and a recent photograph to hr@theoilandgasyear.com

START YOUR INTERNATIONAL CAREER TODAY!

 

 


 

 

Etiya Bilgi Teknolojileri

Şu anda firmamız bünyesinde Finans ve İnsan Kaynakları departmanlarına operasyonel destek sağlamak üzere uzun dönemli stajyer arayışımız bulunmaktadır.

 

Aranılan nitelikler,

 

-          İktisat Fakültesi ya da Meslek yüksek okullarının Muhasebe, İşletme, Bankacılık, İnsan Kaynakları vb ilgili bölümlerinde okuyan,

-          Hafta içi en az üç gün çalışacak,

-          Finans, muhasebe alanlarında sigorta, masraf, ödemeler konularında destek verebilecek,

-          İnsan Kaynakları alanında özlük işleri konusunda destek verebilecek,

-          Kendini geliştirmeye açık, dikkatli, detaylara önem veren, sorumluluk sahibi

 

Konuyla ilgilenen öğrenci arkadaşlarımızın ik@etiya.com mail adresine devam edebilecekleri gün sayısını bildirerek güncel özgeçmişlerini göndermelerini rica ederiz.

 


 

Commander International Marketing

Commander International Marketing e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren, Mecidiköy’de Nova Baran Plazada 70 çalışanıyla, bünyesinde  www.nakliyatfirsati.com , www.taksitlefatura.com , www.barkoriko.com gibi internet sitelerini barındıran bilişim firmasıdır. Commander International Marketing’in yenilikçi ve hızla büyüyen dünyasına İstanbul Üniversitesi mezunları ve öğrencileri arasından part time ve full time çalışabilecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.

İş Tanımı: Servisimizi arayan müşterilerimize ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi vermek ve satış işlemini gerçekleştirmek, mevcut müşterilerimizin taleplerini yerine getirmek.

Sizlere diğerlerinden sıyrılıp fark yaratabileceğiniz, kendinizi sürekli geliştirebileceğiniz aynı zamanda kaliteli ve eğlenceli bir ortamda çalışabileceğiniz iş imkanı sunuyoruz. Siz de Commander International Marketing ailesine katılabilir, hızla büyüyen firmamız ağında ideal çalışma ortamımızda başarılı bir geleceğe emin adımlarla ilerleyebilirsiniz.

Aranan Nitelikler:

Minumum lise mezunu tercihen Üniversite mezunu                                                                   

Diksiyonu düzgün, iletişime açık ve takım çalışmasına yatkın,
Tele satış konusunda kendine güvenen, dinamik, istekli ve motivasyonu yüksek,
Kariyerini satış üzerine kurmayı ve bu alanda uzmanlaşmayı hedefleyen,
İkna kabiliyeti yüksek, enerjik
Bay/Bayan takım arkadaşları arıyoruz,
Pozisyonumuzda deneyim zorunluluğu yoktur.
NET MAAŞ + YÜKSEK PRİM + SSK + YEMEK + KARİYER İMKANI (Aranan Kişi Sayısı: 50)

İletişim:0530 955 09 55 / 0212 275 21 01

 Mail: bilgebilginer@commander.com.tr   , web:  www.commander.com.tr 

 

 


 

FİRMA FALİYET KONUSU: Firmamız Mecidiyeköy’de faliyet gösteren Elektronik ve IT firmasıdır.  faliyet alanımız “yazılım”, “donamım” ve “CE-IT aksesuarları”.

 

FİRMA MÜŞTERİ BİLGİSİ: Tedarikçisi olduğumuz müşteriler perakende sektöründe ve dağıtım kanalının büyük firmalarıdır (Teknosa, Vatan Bilisayar, Arena Bilgisayar, hepsiburada.com vb. müşterilerdir).

 

Firmamız yeni kurulmuş olup, yetiştirilmek üzere eleman ihtiyacı bulunmaktadır.

 

PERSONEL BEKLENTİSİ:

  • “yüksek okul” yada “üniversite” mezunu, veya
  • Hala-hazırda “yüksek okul” yada “üniversite” stajyer öğrenci
  • İletişimi kuvvetli ve analitik düşünceye sahip
  • Müşterilerindeki sorumlu kişiler bayan ağırlıklı olacağından dolayı, bayan tercih edilmekte.
  • Muhasebe ve excel raporlama tecrübesi tercih edilmekte.

 

PERSONELİN SORUMLULUĞU:

  • Satış ve iş geliştirme analizleri,
  • Teknoloji Kanalındaki büyük müşterileri ile ilişki
  • Mutabakat, ödeme, faturalaşma sorumluluğu,
  • Muhasebe ve finans bilgisi tercih sebebidir.

 

 

FİRMA İSMİ:            BİRLEŞMİŞ TEKNOLOJİK ÇÖZÜMLER

FİRMA LOKASYON:   MECİDİYEKÖY/ŞİŞLİ

FİRMA YETKİLİSİ:    BÜLENT OLÇUM

MAİL:                      bülent.olcum@glanzz.com

TELEFON:                 0533 5710171

 

 

 


 

 

METROPOL KİTABEVİ’NDEN  GENÇ ARKADAŞLARIMIZA  İŞ İMKANI

OKULLARDA  KİTAP SATIŞINI GERÇEKLEŞTİRECEK   STAND  GÖREVLİLERİ ALINACAKTIR

 Genel Nitelikler;

  • İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden
  • Diksiyonu düzgün
  • İletişim yeteneği kuvvetli
  • Takım çalışmasına uyumlu
  • Prezantabl

 

Bay ve Bayan arkadaşların başvurularını bekliyoruz. Mezun ya da öğrenci fark etmemektedir.

 İş Tanımı ;

            1994 yılından beri faaliyette olan ve sektörünün öncülerinden olan firmamıza bağlı olarak, Eylül ve Ekim  aylarında , İstanbul Avrupa yakasında bulunan çeşitli kolej ve üniversite binalarında ,  kitap satışı için kurulacak standlarımızda;

  • Satışın yönetilmesi
  • Kitap takibinin yapılması
  • Merkeze günlük raporun sunulması

işleyişini uygulayabilecek arkadaşlar arıyoruz.

Şirket Bilgileri ;

 METROPOL KİTABEVİ YAY. VE TİC. LTD. ŞTİ

İncirli cad. Yeşil ada sok. 8/A Bakırköy İSTANBUL

TEL: 0212 660 98 22-23

Web adresimiz : http://www.metropolkitabevi.com.tr/

Cv leriniz için :  http://www.metropolkitabevi.com.tr/ik.asp?cmd=resetall

 


 

 

Şirket / İş Tanımı

 Eğitim sektöründe dünyaca ünlü uluslararası bir eğitim ağının parçası olan okullarımızın İstanbul’da yeni açılan şubelerinde görev almak üzere genç, dinamik, çocukları seven İngilizce Öğretmenleri aramaktayız.

 Konusunda dünya lideri olan uluslararası üne sahip bir marka bünyesinde çalışacak olan öğretmenlerimiz çalışmaya başlamadan önce 30 Haziran-10 Temmuz arası tam gün devam eden yoğun ve uluslararası standartlarda bir eğitimden geçirilerek dünyada 37 ülkedeki 2000’in üzerinde şubede iş imkanı sağlayan uluslararası bir Early English Teacher Sertifikası’na sahip olacaklardır. Eğitim tamamen farklı olan metodolojimiz üzerine verilen bir eğitimdir. Kontenjanı sınırlıdır.

Eğitime full-time devam etmek konusunda manisi olan adaylar değerlendirilmeyecektir.

Aranan Nitelikler

30 yaşını aşmamış,
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmuş,
İngilizceye hakim, aksanı ve diksiyonu düzgün,
0-12 yaş grubu çouklara eğitim vermeye istekli,
Çocuklarla etkili iletişim kurabilen,

İnsan ilişkileri ve iletişim becerileri güçlü, güleryüzlü,
Yaratıcı ve dinamik,
Takım çalışmasına yatkın,
Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,

İş Alanı

        Yabancı Dil Öğretmenliği (İngilizce)

Çalışma Şekli

Tam zamanlı

Deneyim

2 yıldan az

Çalışma Yeri

 Merkez 1. Levent olmak üzere;

  • İstanbul - Avrupa - Türkiye
  • İstanbul - Asya - Türkiye

Son Başvuru Tarihi

29. 06. 2012

İşe Alınacak Personel Sayısı

6

Sektörler

  • EĞİTİM

Eğitim Durumu

  • Lisans
  • Yüksek Lisans

İlgilenenler begum@efinst.com e-mail adresine cvlerini yollayarak başvurabilirler.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

Başvuru için: hr@wsi.com.tr

 


 

Yaratıcı Yönetmen Adayları Arıyoruz!

 

Bir filmi izlerken hikayeden çok kamera hareketleri ilgini çekiyorsa,

Bir reklamı izlerken ayrıntılara dikkat edip kendi senaryonu düşünüyorsan,

Bradd Pitt kadar Marlon Brando'yu da tanıyorsan, "Casablanca"dan bir sahneyi ayrıntısıyla hatırlayabilecek kadar sinemayla ilgiliysen,

Lisedeki yazılılarda en nefret ettiğin soru ".... konusu hakkında bir kompozisyon yazın" değilse,

Google Logosunda "Vivaldi'nin 332. doğum yıldönümü" notunu gördüğünde diğer işlerin yarım saat gecikiyorsa,

Google'da araştırma yaparken "Google.com in English"i tıklayarak devam edebiliyorsan,

Kazandığın fakültenin giriş puanı sıralamasında ismin 3'ün karesinden sonraki sayılardan biriyle satırdaş değilse

 

Daha ne kadar birilerinin seni keşfetmesini bekleyeceksin,

İlk adımını at ve bize başvur, hayal gücünü sınırsız kullanabileceğin bir işin olsun.

 

İlgili kişi: 02123478383 veya 05074010511 'dan

Nova Yapım Koordinatör Yardımcısı Nihal Hanım.

Maille başvurular için: nihal@novayapim.com

 

 


 

MOTION GRAPHIC SANATÇISI

MOTION GRAPHIC SANATÇISI Bizimle çalışacak bilgili, kreatif ve yaptığı işten keyif alan Motion Graphic uzmanları arıyoruz. Şirketimizde tam zamanlı çalışmak üzere, After Effects'te ileri derecede uzman Tercihen üniversitelerin sinema-televizyon veya ilgili bölümlerinden mezun Tercihen 2D tasarım ve animasyon tecrübeli Yaptığı işlerde farklılık yaratabilen Hızlı ve sonuç odaklı konseptler üretebilen Kreatif ekip içerisinde uyumlu bir çalışma sergileyecek İlgilenenlerin örnek çalışmalarını içeren özgeçmişleriyle birlikte bizimle temasa geçmesini bekliyoruz.

NOVA YAPIM TELEVİZYON VE FİLM

Telefon:  +90 0212 347 83 83

 

 


 

www.frasb.com, çevrenizi, işinizi ve yaşadığınız bölge ile olan bağlarınız geliştirerek yaşam standardınızı yükseltecek bir platformdur. Kısaca “bölgesel sosyal iletişim ağı”dır.

İnternet sitemiz için yapılacak tanıtım kampanyamızda yaşadıkları bölgede el ilanlarımızı dağıtmak için part-time çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. İlgilenenlerin başvurularını bekliyoruz.

Didem Ercan

Frasb.com

(212) 282 12 60

dercan@frasb.com


 

 

 


 

 

 

 

 


 

Başvuru için: http://www.kariyer.net/is-ilani/denizbank/mufettis-yardimciligi-sinavi-is-ilani/815947/tmpsno=1


MOTİVA TURİZM ORGANİZASYON

BİZİMLE ÇALIŞMAK İSTERMİSİNİZ..???

 Kurumsal firmaların organizasyonlarında  çalışmak üzere , şehir içi şehir dışı seyahat edebilecek ,prezentabl bay- bayan part time çalışma arkadaşları arıyoruz..

 

İngilizceye hakim konuşmada ve yazmada akıcı olması tercih sebebidir..

CV lerinizi aşağıdaki mail adresine göndererek başvuru yapabilirsiniz…

 

İLGİLİ KİŞİ             :NERMİN GÜLTEKİN

BAŞVURU E-MAİL: motivaturizm@motivaturizm.com.tr

 

 


 

              Karakaya Hukuk bürosu iyi özgeçmişi olan, analitik ve empatik düşünce yapısına sahip, motivasyonu güçlü, çalışkan, işine bağlı, sonuç ve süreç odaklı, iletişim yeteneği güçlü, takım bilincine ve farkındalık bilincine sahip, en az bir yabancı dile hakim, her seviyedeki avukat ve stajyer avukatı istihdam etmektedir. Ayrıca, Karakaya Hukuk bürosu yaz aylarında hukuk fakültesi öğrencileri için yaz staj programları sunmaktadır. Yaz stajı için başvurular her yıl 28 Şubat tarihine kadar kabul edilmekte; bu başvurular 31 Mart tarihinde sonuçlandırılmaktadır. Başvuru ve bilgi için www.karakaya.av.tr

 


 

 

KREDİ KARTI SAHA SATIŞ TEMSİLCİLERİ
 
(REF: SKKSST0212)
 
Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı,
 5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkânı sağlayarak 100.000’in üzerinde
 firma ile buluşturmaktadır. İnsan kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri
 olan Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini
 müşterileriyle paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange
borsasına kotedir. 
 

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz %100 yabancı sermayeli bir banka için Kredi Kartı Saha Satış Temsilcileri” aramaktayız.

İlgilenenlerin Kariyer.net ve Secretcv’de  SKKSST0212 referans numarasıyla yayınlanan ilana başvurmaları rica olunur.

ÖZELLİKLER

  • En az lise mezunu
  • 30 yaşını aşmamış
  • Saha satış odaklı çalışabilecek
  • İletişim gücü ve ikna kabiliyeti yüksek
  • Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı
  • Ofis dışında yoğun tempoda çalışabilecek
  • İş disiplinine sahip
  • MS Office programlarını iyi derece kullanabilecek
  • Seyahat engeli olmayan


GÖREV TANIMI

 

  • Kredi kartı ve kart ürünleri ile ilgili bilgi vererek satışını gerçekleştirecek
  • Potansiyel satış noktaları ve müşterileri belirleyecek
  • Hedefler doğrultusunda müşteri ziyaretlerini gerçekleştirecek

 

 

Adecco, İşkur'un denetiminde 28.04.2010 tarihli 05 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

 

 

 


 

 

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİ/TELESALES

(REF: SCMMT0312)

Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı, 5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkânı sağlayarak 100.000’in üzerinde firma ile buluşturmaktadır. İnsan kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri olan Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini müşterileriyle paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange borsasına kotedir.

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bankacılık sektöründe faaliyet gösteren %100 yabancı sermayeli müşterimiz için ‘Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri/Outbound’ arayışımız bulunmaktadır.

İlgilenenlerin Kariyer.net ve Secretcv’de  SCMMT0312 referans numarasıyla yayınlanan ilana başvurmaları rica olunur.

 

ÖZELLİKLER

 

  • Ön lisans, Lisans mezunu veya  üniversitede devam zorunluluğu olmayan öğrenciler,
  • Tercihen telefonda satış konusunda deneyimli,
  • Satış odaklı çalışabilecek,
  • İletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Etkili ses tonuna sahip ve diksiyonu düzgün,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Analitik düşünebilen ve iş disiplinine sahip,
  • Dışa dönük ve insan ilişkilerinde başarılı,
  • Tercihen yazılı ve sözlü iletişimi sağlayacak düzeyde İngilizce bilgisine sahip,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak

 

GÖREV TANIMI

 

  • Banka müşterilerine ihtiyaçlarına uygun finansal ürünleri tanıtmak ve satışını yapmak üzere dış aramalar yapabilecek

 
Adecco, İşkur'un denetiminde 28.04.2010 tarihli 05 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

 

 


 

 

BiREYSEL PAZARLAMA YÖNETMEN/MÜDÜR YARDIMCILARI  
 (REF: SBPYY0312)
 Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı,
 5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkânı sağlayarak 100.000’in üzerinde
firma ile buluşturmaktadır. İnsan kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri olan
 Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini müşterileriyle
 paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange borsasına kotedir. 
 Danışmanlığını yapmakta olduğumuz %100 yabancı sermayeli banka için “Bireysel Pazarlama 
Yönetmen/Müdür Yardımcıları
” aramaktayız.
 İlgilenenlerin Kariyer.net ve Secretcv’de  SBPYY0312 referans numarasıyla yayınlanan
 ilana başvurmaları rica olunur.
 ÖZELLİKLER
 ·         Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren İktisadi İdari Bilimler, Mühendislik Fakültesi 
mezunu veya diğer fakültelerden mezun olup İşletme alanında yüksek lisans sahibi
·         Müdür Yardımcısı pozisyonu için en az 5 yıl, Yönetmen pozisyonu için en az 3 yıl,
 Bireysel Bankacılık alanında deneyime sahip
·         BES ve SPK lisans belgesine sahip
·         Tercihen sözlü ve yazılı iletişim sağlayabilecek düzeyde İngilizce
bilgisine sahip
·         MS Office uygulamalarına hâkim
·         Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış
Bireysel ürün ve hizmetler, mevzuat ve prosedürler hakkında güncel bilgiye sahip
·         İnsan ilişkilerinde başarılı, ikna kabiliyeti yüksek
·         Analitik düşünme ve planlama yeteneğine sahip
·         Müşteri ve çözüm odaklı yaklaşıma sahip
 GÖREV TANIMI
 ·         Bireysel müşterilere, etkili müşteri iletişimi ve mükemmel hizmet
kalitesi ile tüm bireysel bankacılık ürün ve hizmetlerini sunma
·         Satış sürecini etkin yöneterek, müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini tespit etmek
Mevcut müşteri ilişkilerini geliştirmek ve potansiyel müşterilerin kazanımında katma değer yaratmak
·         Müşteri odaklı bir yaklaşımı benimseyerek hedeflenen müşteri sayısını ve satış oranlarını
 artırarak karlılığı maksimize etmek
·         Güncel Bankacılık, Finans eğilimlerini takip etmek
·         Takıma liderlik ederek, takım içerisinde işbirliği ve koordinasyonu sağlamak

  Adecco, İşkur'un denetiminde 28.04.2010 tarihli 05 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

 


 

 

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİ/INBOUND

(REF: SBCMMT0312)

Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı,5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkânı sağlayarak 100.000’in üzerinde firma ile buluşturmaktadır. İnsan kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri olan Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini müşterileriyle paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange borsasına kotedir.

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bankacılık sektöründe faaliyet gösteren %100 yabancı sermayeli müşterimiz için ‘Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri/Inbound’ arayışımız bulunmaktadır.

İlgilenenlerin Kariyer.net ve Secretcv’de  SBCMMT0312 referans numarasıyla yayınlanan ilana başvurmaları rica olunur.

ÖZELLİKLER

  •  Ön lisans / Lisans mezunu veya üniversitede devam zorunluluğu olmayan 3. veya 4. sınıf öğrencileri ile yüksek lisans öğrencileri,
  •    Vardiyalı sistemde ve esnek çalışmaya uyum sağlayabilecek,
  •    Telefonda iletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek,
  •    Satış odaklı çalışabilecek,
  •    Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı,
  •    Analitik düşünebilen,
  •    İş disiplinine sahip,
  •    Tercihen yazılı ve sözlü iletişimi sağlayacak düzeyde İngilizce bilen,
  •    Tercihen SPK lisansına sahip,
  •    Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak


GÖREV TANIMI

 

  •  Banka müşterilerine, 7 gün 24 saat, temel bankacılık hizmetleri ile birlikte ihtiyaçlarına uygun finansal çözümler sunarak satış odaklı çalışmak
  • Gelen çağrıları cevaplayarak banka müşterilerinin sorun ve şikâyetlerini çözümleyebilecek

 
Adecco, İşkur'un denetiminde 28.04.2010 tarihli 05 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

 


 

 

BİREYSEL PAZARLAMA YÖNETMEN YARDIMCILARI      
(REF: SBPYY0312)
 
Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı, 
5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkânı sağlayarak 100.000’in üzerinde
 firma ile buluşturmaktadır. İnsan kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri
olan Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini
 müşterileriyle paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange
borsasına kotedir. 
 Danışmanlığını yapmakta olduğumuz %100 yabancı sermayeli banka için “Bireysel Pazarlama
 Yönetmen Yardımcıları
” aramaktayız.
 İlgilenenlerin Kariyer.net ve Secretcv’de  SBPYY0312 referans numarasıyla 
yayınlanan ilana başvurmaları rica olunur.
 ÖZELLİKLER
 ·         Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren İktisadi İdari Bilimler,
Mühendislik Fakültesi mezunu veya diğer fakültelerden mezun olup İşletme alanında yüksek lisans sahibi,
·         Tercihen SPK lisans belgesine sahip
·         Tercihen sözlü ve yazılı iletişim sağlayabilecek düzeyde İngilizce
bilgisine sahip, 
·         MS Office uygulamalarına hâkim
·         Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl  tecil ettirmiş,
·         Ekonomi ve finans sektörüne ilgi duyan,
Finansal verileri yorumlama yeteneğine sahip,
·         İnsan ilişkilerinde başarılı, ikna kabiliyeti yüksek,
·         Analitik düşünme yeteneğine sahip, dinamik, araştırmacı
 
GÖREV TANIMI
 ·         Bireysel müşterilere, etkili müşteri iletişimi ve mükemmel hizmet
kalitesi ile tüm bireysel bankacılık ürün ve hizmetlerini sunmak,
·         Satış sürecini etkin yöneterek, müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini tespit etmek
·         Mevcut müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi ve potansiyel müşterilerin
kazanımında katma değer yaratmak
·         Müşterilerin ihtiyaç ve taleplerinin tespitini yaparak, müşteri odaklı yaklaşım getirebilmek
 Adecco, İşkur'un denetiminde 28.04.2010 tarihli 05 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

 

 


 

 

 

ENGLISH SPEAKER CALL CENTER AGENT/INBOUND

(REF: SESCCA0313)

 

The Adecco Group is the world's leading provider of HR solutions. With more than 33,000 FTE employees and a network of over 5,500 branches, in over 60 countries and territories around the world, we offer a wide variety of services, connecting around 700,000 associates with well over 100,000 clients every day.

The services we offer fall into the broad categories of temporary staffing, permanent placement, career transition and talent development, as well as outsourcing and consulting. The Adecco Group is based in Zurich-Glattbrugg, Switzerland and we are a Fortune Global 500 company listed on the SIX Swiss Exchange.

 
We are seeking for “Call Center Agent - English Speaker” for our 100% multinational company who 
is the pioneer in the banking sector.
 

İlgilenenlerin Kariyer.net ve Secretcv’de  SESCCA0313 referans numarasıyla yayınlanan ilana başvurmaları rica olunur.

 

QUALIFICATION
  • Degree in vocational school or university/undergraduate or graduate students who do not have compulsory attendance
  • Strong analytical and communication skills
  • Very good command of English
  • Persuader with creative and customer oriented approach
  • Excellent interpersonal skills with abilities to communicate and interact effectively with diverse individuals
  • Self-disciplined and sales oriented
  • Act as a good team player
  • Work in shifts(7/24)
  • Preferably have a  Capital Market Board (CMB)/SPK  license
  • Ability to communicate effectively in English, both oral and written
  • No military obligation for male candidates or postponed for at least 2 years

 

JOB DESCRIPTION

·         Call Center Agents provide the highest level of customer satisfaction to all foreign customers
 7 days a week during night shift. They offer efficient and solution oriented banking services that meet
 customer needs and expectations.

 

Adecco, İşkur'un denetiminde 28.04.2010 tarihli 05 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

 


 

 


KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ DOKÜMANTASYONU

 

   

PAZARLAMA BÖLGE SORUMLULARI İŞ İLANI

   
   
   

 

ELEKTRİK MALZEMELERİ İMALATI VE SATIŞINI YAPAN FİRMAMIZ İÇİN AŞAĞIDAKİ NİTELİKLERE SAHİP YETİŞTİRİLMEK ÜZERE (PAZARLAMA / SATIŞ STRATEJİ UZMANLARI TARAFINDAN EĞİTİM VERİLECEKTİR.) PAZARLAMA BÖLGE SORUMLULARI ALINACAKTIR İLGİLENENLERİN MAİL ADRESİNE CV GÖNDERMELERİ GEREKMEKTEDİR.


• BİLGİSAYAR VE OFFFİCE PROGRAMLARINI KULLANABİLEN
• ASKERLİKLE İLİŞİĞİ OLMAYAN (TERCİHEN)
• EN AZ B SINIFI EHLİYETİ OLAN TERCİHEN
• DIŞ GÖRÜNÜMÜNE ÖZEN GÖSTEREN
• SEYEHAT ENGELİ OLMAYAN
• İSTANBUL DIŞI BELİRLENEN İLLERDE PAZARLAMA YAPABİLCEK (AYDA 15-21 GÜN SEYAHAT EDEBİLECEK)
• BELİRLENEN CİRO VE SATIŞ HEDEFLERİNE GÖRE BAŞARILI OLMAYA İSTEKLİ
• MAAŞ+PRİM+SSK+HARCIRAH SİSTEMİNE GÖRE ÇALIŞACAK 
• FİZİKSEL PROBLEMİ OLMAYAN
• DİNAMİK
• DETAYLARA ÖNEM VEREN
• SÜREKLİ ÇALIŞACAK
• PAZARLAMA KONUSUNDA KENDİNİ GELİŞTİRMEYİ HEDEFLEYEN

NOT:1 AYLIK ORİYANTASYON SÜRECİNDEN SONRA 2 AYLIK SAHADA PRATİK UYGULAMALAR YAPILACAKTIR.

Başvuru için: kurumsal.ars@gmail.com

 

 


 

FİRMA ADI:  ARGE KİMYA ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ÖZEL KİMYASALLAR SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

Firmamıza aşağıdaki iş tanımına ve aranan niteliklere uygun MAKİNE MÜHENDİSİ alınacaktır.

 ARANAN NİTELİKLER

-          Üniversitelerin 4 yıllık MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ Bölümünden mezun,

-          Mühendislik konularına hakim,

-          Makine teknik resim, çizim, AutoCAD/CAM programlarına hakim,

-          Proengineering programı kullanabilecek,

-          Tam zamanlı çalışabilecek,

-          Tercihen iyi derecede İngilizce bilgisi olan,

-          İyi derecede MS Office & bilgisayar kullanabilen,

-          Problem çözme becerilerine sahip,

-          İnsan ilişkileri kuvvetli,

-          Ekip çalışmasına uyumlu

personel alınacaktır.   

 Başvuruların aşağıdaki firma iletişim bilgilerine CV ekiyle yapılması gerekmektedir.

 FİRMA ADI:  ARGE KİMYA ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ÖZEL KİMYASALLAR SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

 ADRES : HARAMİDERE SAN. SİTESİ 2. YOL N/BLOK NO:210 AVCILAR / İSTANBUL

 TEL:          0 212 422 04 75

FAX:         0 212 422 04 76

e-mail :   info@argekimya.com.tr

 

 


 

FİRMA ADI:  ARGE KİMYA ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ÖZEL KİMYASALLAR SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

 Firmamıza aşağıdaki iş tanımına ve aranan niteliklere uygun personel alınacaktır.

 İŞ TANIMI

-          Kütüphanecilik teknik konularına hakim olmak,

-          Dosyalama ve arşivleme sistemi oluşturabilmek,

-          Sistematik ve izlenilebilirlik sağlayabilmek,

 ARANAN NİTELİKLER

 -          Üniversitelerin 2 ya da 4 yıllık kütüphanecilik bölümünden mezun ya da son sınıf öğrencisi olmak,

-          Part Time veya tam zamanlı çalışabilecek,

-          Tercihen iyi derecede İngilizce bilgisi olan,

-          İyi derecede MS Office & bilgisayar kullanabilen,

-          Teknik konularda bilgi sahibi,

-          Problem çözme becerilerine sahip,

-          İnsan ilişkileri kuvvetli,

-          Ekip çalışmasına uyumlu

-          Bay / Bayan personel alınacaktır.   

 Başvuruların aşağıdaki firma iletişim bilgilerine CV ekiyle yapılması gerekmektedir.

 FİRMA ADI:  ARGE KİMYA ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ÖZEL KİMYASALLAR SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

 ADRES : HARAMİDERE SAN. SİTESİ 2. YOL N/BLOK NO:210 AVCILAR / İSTANBUL

 TEL:          0 212 422 04 75

FAX:         0 212 422 04 76

e-mail :   info@argekimya.com.tr

 


 

SATINALMA UZMANI

 

Çelebi Havacılık Holding bünyesinde yer alan Satınalma Müdürlüğü’nde görevlendirmek üzere;

 

  • Üniversitelerin İşletme, İktisat, Malzeme Mühendisliği, Tekstil Mühendisliği ya da Makine Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • Min. 5 yıl  uluslararası alanda faaliyet gösteren bir firmada, yurtiçi ve yurtdışı satınalma faaliyetlerinde aktif görev almış,
  • Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,
  • B Sınıfı ehliyeti olan ve 3 yıldan az olmamak kaydıyla aktif araç kullanan,
  • Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli olmayan,
  • Tercihen Anadolu yakasında ikamet eden
  • Çok iyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,
  • Malzeme ve sevkiyat planlama konusunda tecrübeli,
  • MRP & ERP programları konusunda bilgi ve deneyim sahibi,
  • İletişim becerileri gelişmiş, takım çalışmasına yatkın ve sonuç odaklı,
  • Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
  • Analitik düşünce yapısına sahip,

 

Satınalma Uzmanı aranmaktadır.

 

İşin Tanımı:

 

  • Satınalma fonksiyonlarının yürütülmesini sağlamak amacıyla, süreçlerin etkin ve verimli yürütülmesi için iyileştirme, geliştirme, planlama çalışmaları yapmak,
  • Gerekli hammadde, malzeme, yardımcı malzemelerin maliyeti en uygun olanını seçmek, aynı zamanda operasyon süreçlerini aksatmayacak şekilde temin etmek, ihtiyaç sahibi lokasyonlara  zamanında ulaştırmak,
  • Farklı ürün ve malzeme gruplarının satınalma operasyonel işlemlerinin yürütülmesi, siparişlerinin verilmesi ve takibinin yapılmasını sağlamak,
  • Tedarikçi firma araştırmaları yapmak, tedarikçi değerlendirmesi sonuçlarına göre servis kalitesini iyileştirmek,
  • Satınalma raporlama sistemine göre aksiyon planları hazırlamak,
  • Yeni tedarikçi firmaları sisteme kazandırmak,
  • Fiyat ve tedarik anlaşmalarını Hukuk Departmanı ile koordineli olarak hazırlamak.

 

      İlgilenen kişiler güncel özgeçmişlerini ‘celebi.ik@celebi.com.tr’ adresine subject kısmında ‘İstanbul Üniversitesi Başvuru’ yazarak gönderebilirler.

 


BİZİMLE ÇALIŞMAK İSTERMİSİNİZ?

ÇAKIRAĞA İNŞAAT’ DA ÇALIŞACAK

ÜNVİVERSİTEDE EMLAK VE İNŞAAT BÖLÜMÜNDE OKUYAN STAJ YAPMAK İSTEYEN

İŞİNDE DİSİPLİNLİ ÇALIŞKAN,AVRUPA YAKASINDA İKAMET EDEN,

PAZARLAMA SATIŞ KONUSAUNA YETENEKLİ ÖĞRENCİLER STAJER OLARAK ALINACAKTIR.

ÇALIŞMALARINDAN MEMNUN KALINAN ARKADAŞLAR KADROMUZA DAHİL EDİLECEKTİR…….

ÇAKIRAĞA   İNŞAAT

OFİS: 02122919430 – ŞİŞLİ

GSM: 05326927063

 

 


 

İnsan Kaynakları alanında danışmanlık yapan firmamızın İstanbul ofisi için veri girişi yapacak  "Stajyer" arıyoruz.

  • Yüksekokul veya üniversite mezunu veya son sınıf öğrencisi,
  • Haftada en az 3 tam gün vakit ayırabilecek,
  • MS office programlarını (Word,Excell, Powerpoint) iyi derecede kullanabilen,
  • Beşiktaş civarında ikamet eden,

 

Hülya ÖZTÜRK

hulya@hrm.com.tr 

www.hrm.com.tr

Adnan Saygun Cad. Güzel Konutlar Sit.

  B Blok K:5 D:30  Ulus, İSTANBUL

  T: +90 212 257 78 28 

                                          


 

CAFER SADIK ABALIOĞLU HOLDİNG

2012 Yaz Dönemi ve 2012-2013 Kış Dönemi Stajyer Öğrenci Başvuru Süreci

Değerli Öğrenciler,

2012 Yaz ve 2012-2013 Kış dönemi stajyer alım sürecimiz başladı. Ambalaj, Kağıt ve Tekstil sektörlerine ilgi duyan öğrencilerimize iş hayatında tecrübe kazanmalarına fırsat vermek istiyoruz. Abalıoğlu Holding ve grup şirketlerimizi yakından tanıma olanağı sunacak staj programımıza başvurularınızı bekliyoruz.

Staj başvurunuzu 1 Mart-31 Mart tarihleri arasında www.abalioglu.com.tr üzerinden yapabilirsiniz.

Staj Programı Dönemi

Staj Başvuru Tarihi

İlk Değerlendirme Sonuçları

Test ve Mülakatlar

Staj Talebi Kabul Edilenlerin İlanı

2012 Yaz Dönemi

1 Mart 2012 –

31 Mart 2012

9 Nisan 2012

14 Nisan 2012-

4 Mayıs 2012

7 Mayıs 2012

2012-2013 Kış Dönemi

1 Mart 2012 –

31 Mart 2012

9 Nisan 2012

14 Nisan 2012-

4 Mayıs 2012

7 Mayıs 2012

Staj başvurunuzun değerlendirmeye alınabilmesi için aşağıdaki açıklamaları lütfen okuyunuz.

Başvurunuzu yaparken vermiş olduğunuz bilgiler, okullarınızdan elde edeceğiniz onaylı belgelerle tutarlı olmalıdır. Farklılık olması durumunda, staj talebiniz reddedilir.

 Başvurunuzu yaparken eğitiminiz ve stajınız ile ilgili tüm bilgileri eksiksiz doldurmaya özen gösteriniz.

 Staj Programı, Abalıoğlu Holding, Dentaş Ambalaj ve Kağıt, Dentaş Kağıt ve Filidea Tekstil şirketlerinde staj yapacak meslek lisesi, meslek yüksekokulu ve üniversite öğrencilerini kapsamaktadır.

 Aranan Şartlar

Staj Programında, aşağıdaki özelliklere sahip ö

 
  © 2011
İstanbul Üniversitesi
Kariyer Geliştirme Merkezi
     
Tasarım: DF
Şu anda online :
Bugün :238
Toplam Ziyaretçi Sayısı :550356